Haber

CHP’li Akın, partisinin Afet Koordinasyon Merkezi’nin çalışmalarına ilişkin açıklama yaptı.

Partisinin Afete Uyum Merkezi’ne bağlı CHP Genel Başkan Yardımcısı Ahmet Akın, “50 hattan oluşan bir merkez oluşturduk. Yaklaşık 60 saatte onbinlerce çağrı geldi. Acil çağrıyı 17 ile AFAD’a ilettik. Bu çağrılar kapsamında bize ulaşan bin 110 vatandaşımız var.” söz konusu.

Akın, parti genel merkezinde düzenlediği basın toplantısında CHP Afete Uyum Merkezi’nin çalışmaları hakkında bilgi verdi.

Afete Uyum Merkezi’nin depremin olduğu ilk andan itibaren Cumhurbaşkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun talimatıyla kurulduğunu belirten Akın, “0 312 207 40 65” bağlantı limitini vatandaşların hizmetine sunduklarını söyledi.

Kalabalık bir gönüllü grubuyla 7/24 çalışmaya başladıklarını belirten Akın, “50 hattan oluşan bir merkez oluşturduk. Yaklaşık 60 saatte onbinlerce çağrı geldi. Acil çağrıyı AFAD’a ilettik. Bu çağrılar kapsamında 17 bin 110 vatandaşımız bize ulaştı.” dedi.

Bir yandan arama kurtarma çalışmalarını diğer yandan da yardım taleplerini ilettiklerini vurgulayan Akın, şunları kaydetti:

“Acil müdahale noktasını biz belirliyoruz. Aldığımız davetlerin başında enkaz altında kalan vatandaşlarımızın kurtarılma talepleri, enkaz altından gelen ses talepleri, kayıp ihbarları ve yardım talepleri geliyor. .Su bulamıyoruz diye arayanlar.Vatandaşlarımız çok mağdur durumda.AFAD’dan gelen her türlü bilgi.Firma ile oluşturduğumuz whatsapp sınırı var oraya gönderiyoruz.Organize edip bildiriyoruz. ihbarların en çok Hatay ve Maraş’tan geldiği aşikar.EPDK ile görüştük.Akaryakıt istasyonlarındaki mağduriyetleri ilettik.Verilere baktığımızda özellikle cevap gecikmesi,uygunsuzluk,yetersizlik ve maalesef büyük çaresizlik. . İçinde seni görüyoruz.”

camliyaylaajans.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu